MegaHeks Geplaatst 19 april 2004 Geplaatst 19 april 2004 Ik weet niet of dit in dit draadje thuishoort Vroeguh hadden we stast van Waterboys hoeveel cachers er gecached hadden op 1 dag (nog veel meer stats waren bij Ad te vinden). Helaas voor mij houd Waterboys die stats met grafieken niet meer bij. Ik mis die stats en grafieken omdat ik daar een vergelijking mee trok naar het inroepen van een hulplijn. Afgelopen weekend stond mijn foon een beetje Rood Vind ik niet erg...heel leuk zelfs. Maar de verglijking mis ik dus. Het seizoen is dus weer begonnen vertelde mijn gsmtje Vinden ander geocachers die stats enz ook belangrijk? En zo jah kan Reintje dat intergreren ?
albrt Geplaatst 20 april 2004 Geplaatst 20 april 2004 Bedoel je zoiets? De 2 pieken rechts zijn het Multi-Event op 3 april en 2e paasdag, die beiden boven de normale zondagsdrukte uitsteken. Of zoiets:
Kruimeldief Geplaatst 20 april 2004 Geplaatst 20 april 2004 Albert for President !! Waarvan? GRTZ Kruimeldief Niets hoeft,... paarden wel!
MegaHeks Geplaatst 20 april 2004 Auteur Geplaatst 20 april 2004 Thanx Toch wil ik via deze weg Waterboys nog bedanken voor zijn bijdragen in het verledcen als jullie het niet erg vinden
Aanbevolen berichten