Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hallo,

Het zoek naar mijn caches breng enig risico met zich mee.

Omdat de caches is een gebied liggen waar in de zomer nogal wat toeristen komen, zou ik de cachepagina`s graag vertaald hebben in Duits (en het liefst ook Engels.)

Zodat cachers in ieder geval weten wat ze te wachten staat.

Nou heb ik ooit op de middelbare school wel een beetje Engels gehad, maar onvoldoende om dit te vertalen.

Mijn vraag: Is er iemand die dit zou kunnen en natuurlijk ook willen vertalen voor mij?

Het gaat om 4 cache pagina`s waarvan de tekst voor het grootse deel hetzelfde is., maar net niet helemaal. Met ongeveer 500 woorden per pagina.

Hier gaat het om: Serie Alleen bij EB

(Ik weet dat het nogal wat gevraagd is, maar ik probeer het hier toch maar even.)

Maarten

bewerkt door NoNo1234
Geplaatst

NoNo,

Deze serie heb ik al eens voorbij zien komen. Ik wil ze zelf ook graag nog eens doen.

Met de Engelse vertaling wil ik je gerust helpen, maar mijn Duits is verre van goed om het op een degelijke manier op te lossen.

Ik zal je binnenkort (geef me een paar daagjes) wel het resultaat mailen ;-)

Geplaatst

Flaker91,

Harstikke mooi dat je voor de Engelse vertaling wilt zorgen. Doe rustig aan, haast heeft het niet, omdat ze nu al en jaar alleen in het NL zijn.

Ik ben allang blij dat je er voor wilt zorgen.

Maarten

Geplaatst

Goeie vraag eigenlijk.

Ik zat eerst te denken om de gehele pagina na te maken in de taal. en dan zelf te hosten.

Maar nu ik er over na denkt, is het misschien beter dit onder aan de pagina er bij te zetten.

Ik bekijk zelf altijd de cache op de PC en download ze dan naar de GPS.

Maar ik kan me voorstellen als je via de telefoon cached of via GSAK ,GAPP, enz dat een aparte pagina niet gaat werken.

Maar daar heb ik dus geen ervaring mee.

Maarten

Geplaatst

NoNo, wat dacht je van een link naar een DropBox bestand?

Je hebt er als viewer geen account voor nodig, gewoon een link naar de essentiële info (zonder mooie plaatjes).

P.S. De eerste helft van de tekst is al vertaald ;-)

Geplaatst (bewerkt)

Hoi Flaker,
Dank voor de tip van de Dropbox, maar ik zet de engels versie er toch maar gewoon onder.
Mooi, dat je al een gedeelde vertaalt hebt.

Maar om niet al te veel van je te vragen is 1 stuk tekst voor alle 4 de pagina`s het simpelst.
Het gaat mij vooral om de waarschuwing voor de gladheid. Dat is het belangrijkst.

Het gaat dan hierom:

De serie "ALLEEN BIJ EB" bestaat uit 4 caches in de haven van SCHEVENINGEN. Allemaal net even verschillend. Maar wat ze gemeen hebben, is de uitdaging er te komen. Alle 4 de caches zijn zonder gereedschappen (breekijzers, betonboren, sloophamers, enz) te openen, en hebben gewoon een handig draaidopje. Ze liggen allemaal op de overgang van zee naar land, dat is het leefgebied van onder andere mosselen, krabben, garnalen, visjes, kreeftjes, zeepissenbedden en zeesterren, Geheid dat je 1 of meerdere van deze beestjes tegen gaat komen op je zoektocht.

Bij storm worden de havenhoofden door middel van een HEK afgesloten, maar dan heb je hier toch weinig te zoeken. De betonblokken en de trap bij EB4 kunnen erg glad (en hard (en scherp(en hoog))) zijn, vooral als ze nat zijn. De caches liggen er nu ruim een jaar en er zijn aardig wat telefoons en brillen gesneuveld, en heel wat natte voeten gehaald, Maar helaas zijn er ook goudzoekers geweest die zich verwond hebben, variërend van kleine schaafwondjes tot erger... Dus doe VOORZICHTIG. Als je deze cache niet kunt of aandurft, begin er dan ook niet aan. Het klimmen en klauteren gebeurt natuurlijk geheel op eigen risico. Zorg voor goede schoenen en let op elke stap die je zet, op de soms spekgladde ondergrond!

Maar vooral, veel plezier tijdens het zoeken naar deze caches !

Gelieve GEEN TB`s en Coins in de caches achter te laten, omdat de zee gek is op die dingen, en de kans groot is dat ze door het water worden verzwolgen.

En eventueel dit:

De cache is een filmrol kokertje en ligt in de haven van Scheveningen.

De cache kan alleen bereikt worden als het EB is.

Waarschijnlijk is het onnodig nog te zeggen, maar ik doe het toch.

Sluit de cache na het loggen weer goed af !!!

Spoilers? Liever niet!

Nogmaal bedankt dat je dit wilt doen.

Mag ik je eervol vermelden op de cachepagina, voor de vertaling?

Groeten Maarten

bewerkt door NoNo1234
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...