Vindplaats Geplaatst 28 juli 2013 Geplaatst 28 juli 2013 Vanmiddag heb ik een wandeling gemaakt maar moest stoppen omdat ik tegen de oplossing van onderstaande aanwijzing aanliep: Punt 4. Door ons nu 750 meter vanaf het laatst bereikte punt te verplaatsen gaan wij naar het meest zuidelijk gelegen waypoint op deze route. We gaan echter niet lager dan de breedtegraad N 52°11. Om preciezer te zijn: "We blijven er slechts 7-duizendste van één minuut boven." Deze positie bevindt zich overigens dichter bij punt K, dan bij punt L. Hierbij is het laatst bereikte Wp N 52 11.939 E 005 15.040. Punt K is 8 en Punt L is 2. De code van de desbetreffende geocache is: GC13TDX. Om echter de gegevens niet prijs te geven heb ik bovenstaande aanwijzingen gefingeerd. De GPS die ik gebruik is een GPSmap 62s. Het is een leuke wandeling en het zou jammer zijn als ik niet meer verder kom dan de 4e aanwijzing. Al vast bedankt voor je hulp. Gr. Hans
Malyenki Geplaatst 28 juli 2013 Geplaatst 28 juli 2013 (bewerkt) Waarom niet de CO even benaderen. Dat gaat vast veel sneller (omdat hij/zij precies weet wat de bedoeling is), en is bovendien chiquer... Verder is het niet zo heel lastig dacht ik. Vanaf het gegeven punt een cirkel trekken met een straal van 750 meter, daarnaast een lijn trekken die ligt op N52 11.007. Omdat dat 2 snijpunten geeft is gegeven dat je dichter bij K moet zijn dan bij L. Denk ik...... 28 juli 2013 bewerkt door Malyenki
Aanbevolen berichten