Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Mijn eerste bericht op dit forum, ik hoop dat ik een oplossing zal kunnen krijgen.

Ik publiceer al langere tijd mijn founds via GSAK. Onder Geocaching.com API toegang de knop publiceer logs. Via de rechter muisknop kon ik mijn logs uit mijn Oregon GPS in dit veld laden, ik zag hier dan ALLEEN de logs die ik wilde publiceren. Dit werkte altijd prima. :thumbup:

Nu heb ik eens een keer hier iets gewijzigd waardoor ik een hele lijst caches te zien krijg, ook die ik nog niet gelogd heb. :oops:

Wanneer ik nu wil publiceren is het veel omslachtiger en klopt de telling van mijn caches niet meer.

Ik zou dus heel graag naar de default, originele instelling terug willen zoals het was.

Wie o wie kan mij helpen :lookaround: ??

Groet sjeng65.

Geplaatst

Indien je nog niet de laatste versie 8.3.1.38 van GSAK draait, stel ik voor eerst te upgraden naar de laatste versie aangezien er in de recentste versies veel aanpassingen zijn gebeurd m.b.t. het publiseren van logs via GSAK.

Geplaatst

DanPan

Bedankt voor uw reactie, ik heb al een update uitgevoerd naar 8.3.0.1. Dit mocht niet baten, helaas :no: .

Geplaatst (bewerkt)

DanPan

Bedankt voor uw reactie, ik heb al een update uitgevoerd naar 8.3.0.1. Dit mocht niet baten, helaas :no: .

8.3.0.1 is ook niet de laatste versie en de versie waarin de vele aanpassing mbt publiseren van logs zitten...

Hier kan je de laatste versie 8.3.1.38 downloaden.

bewerkt door DanPan
Geplaatst

Hierbij de default settings van Publish logs:

v = aangevinkt

x = niet aangevinkt

General options:

v Automatically apply templates

v Show only unpublished

Fetch from Gpsr/File:

x Copy field notes to GSAK user notes

x Copy field notes to GSAK log section

v Delete file after fetch

v Update Found/DNF on fetch

Time zone: +02:00

x Ignore logs before

v Archive/backup file (select folder below) c:\data\gsak

Settings:

... Last active

Geplaatst

Helaas,

De default settings komen overeen met mijn instellingen, en versie 8.3.1.38 vertoont hetzelfde scherm als een eerdere versie.

Ik heb zelfs GSAK van mijn computer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, mocht ook niet baten.

Geplaatst

Ik denk dat je de caches die je wilt publiceren eerst moet selecteren en vervolgens met een druk op de F8 knop moet isoleren van de rest. Je krijgt dus alleen maar de door jou aangevinkte caches te zien, nl. diegene, die je wilt publiceren. Vervolgens in het publicatiescherm op de fetch knop drukken en daar aangeven "from filter". Dan krijg je uitsluitend de caches te zien die je met F8 hebt geïsoleerd van de rest. Probeer het maar.

Geplaatst

Hoi Team Tabak,

Deze methode ga ik zeker proberen, ik zal eerst een aantal caches gaan loggen. Er staat weer een leuke fietstocht op het programma voor één dezer dagen.

Jullie horen van mij hoe het is gegaan! :yes:

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik heb goed nieuws :thumbup: . GSAK is weer zoals ik hem hebben wil! Wat heb ik nu gedaan, het volgende;
Als ik logs wou publiceren kreeg ik een hele lijst met caches die ik wel en niet gevonden had. Deze heb ik ALLEMAAL gewist.
En toen had ik mijn vertrouwde oude lay-out voor het publiceren van logs weer terug :clap::thumbup: .
Alles werkt weer zoals vanouds, iedereen die advies heeft gegeven dank hiervoor :notworthy: !!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...