Spring naar bijdragen

Bewegende avatars; Hoe doen jullie dat?


shunra

Aanbevolen berichten

Ik heb dit protest bij Bytheway neergelegt.

 

Het mensen neerschieten en met name in het hoofd lijkt een soort gemeengoed te worden.

Een rechtvaardiging voor opgelopen frustraties.

 

Ik vind dit soort teksten stuitend; domme mensen zien in dit soort teksten een bevestiging van hun niet adequate emoties.

Ook kinderen komen op deze sites en lezen dat volwassenen kennelijk dit normaal vinden

 

Als je iemand niets vind, dan knal je hem door zijn kop, al is het met een Nintendo.  Ziek, vind ik het. sorry. Dit soort opmerkingen horen niet thuis op een site voor geocaching. Maar ik kan mij vergissen natuurlijk.

 

Pim Fortuyn, Sedor Soaris, Een burgermeester, Smolders,

Echtlieden in Tiel,  liquidaties

Ik vind schieten door het hoofd ook veel te grof.

 

Persoonlijk houd ik het liever op vergiftigen.

 

Het geeft minder troep en je hebt er wat langer lol van. ;):P

 

Aan alle kinderen die dit lezen;

 

Dit is maar een grapje hoor deze meneer is niet sereneus. :ph34r:

Dus kinderen; "DON`T TRY THIS AT HOME"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Anders ben jij altijd zo spraakzaam en nu niet. ;)

 

 

Gr Twinlife  :thumbdown:

Zie je wel: jij kent mij helemaal niet. Spraakzaam is wel t laatste dat ik ben :D Woordjes op papier ja, da's wat anders dan spraakzaam... :cry:

Als Twinlife goed oplet, ziet hij dat Dwarreltje meestal alleen aan t cachen is :D En da's niet omdat ze zo spraakzaam is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je wel: jij kent mij helemaal niet. Spraakzaam is wel t laatste dat ik ben  :D  Woordjes op papier ja, da's wat anders dan spraakzaam... :cry:

Als Twinlife goed oplet, ziet hij dat Dwarreltje meestal alleen aan t cachen is :D En da's niet omdat ze zo spraakzaam is...

O nee ik ken Dwarrer ook niet alleen maar van woorden op papier maar dat reken ik ook onder spraakzaam. ;)

En Twinnie heeft wel degelijk opgelet de laatste tijd,Die heeft ook gezien dat Dwarreltje de laatste tijd veelvuldig op pad is om een schat te zoeken. ;)

 

 

Gr Twinlife :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...