Anapost Geplaatst 29 juni 2013 Geplaatst 29 juni 2013 Bij het dashboard geocaching bij de Oregon 600 heb je een prima kompas en de afstand. Voor tradi's werkt het heel goed. Maar wanneer je bij het zoeken naar een ander waypoint moet gaan (bijv. bij een Multi), dan werkt dit dashboard niet. Als je een waypoint ingeeft, blijft het dashboard naar de dichtstbijzijnde cache verwijzen. Als oplossing verander ik op dat moment het dashboard in kleine gegevensvelden. Maar dat is wel een beetje omslachtig. Heeft iemand daar misschien een betere oplossing voor gevonden?
wolojoli Geplaatst 30 juni 2013 Geplaatst 30 juni 2013 De simpelste oplossing is om dat geocaching dashboard gewoon niet te gebruiken. Dat werkt op geen enkele Garmin GPS goed als je multies loopt...
Blade21 Geplaatst 1 juli 2013 Geplaatst 1 juli 2013 Ik gebruik het dashbord meestal om de coordinaten van de cache aan te passen. Dit gaat met de O600 heeft gemakkelijk. Op die manier blijft het het kompas wel de juiste richting op wijzen.
Blade21 Geplaatst 21 juli 2013 Geplaatst 21 juli 2013 Wat je doet is je drukt op het dashboard en dan krijg je een menu en dan druk je links onder op coördinaten en dan geef je de vervolgcoördinaten in. Je loopt dan naar het volgende waypoint en het dashboard blijft op de cache staan. In het menu dat je krijgt als je op het dashboard drukt kun je de cacheomschrijving, logs, hint en chirp naslaan als ook de coördinaten aanpassen. Ik vind dat het perfect werkt.
Aanbevolen berichten