Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wil de Oregon 450 ook gebruiken op de racefiets. Ik heb gemerkt dat bij het rijden van een route de positiepijl gecentreerd blijft op de kaart. De kaart schuift dus op tijdens het fietsen. Echter, als ik gewoon een beetje op de bonnefooi aan het rijden ben, dan schuift de kaart niet mee, en dan rijd ik op zeker moment de kaart af. Is er een manier om de positiepijl altijd gecentreerd weer te geven?

Ewout

Geplaatst

Als je een keer op de kaart tikt, dan blijft de kaart vast staan. Tik je op het pijltje terug gaat de kaart weer meebewegen en blijft de pijl gecentreerd. Lock je nu je scherm (kort op de aan/uit knop drukken en dan op lock screen) heeft drukken op de kaart geen effect meer en blijft je pijl gecentreerd.

Tc

Geplaatst

Als je een keer op de kaart tikt, dan blijft de kaart vast staan. Tik je op het pijltje terug gaat de kaart weer meebewegen en blijft de pijl gecentreerd. Lock je nu je scherm (kort op de aan/uit knop drukken en dan op lock screen) heeft drukken op de kaart geen effect meer en blijft je pijl gecentreerd.

Tc

Maar wat doe je dan als je het scherm even wat feller wil maken? Daarvoor moet je toch even op het scherm drukken? (Dat feller maken is wel eens nodig, als het zonnig is!)

Geplaatst

Als je toestel gelockt is en je raakt het scherm aan, dan gaat wel de achtegrond verlichting aan. Dus dat is geen probeem. Zorg er in ieder geval voor de je links onder in je scherm een kruisje ziet. Dan staat de kaart "op volgen". Is het een pijltje dan druk je daar gewoon op. Dan staat er weer een kruisje als het goed is.

Geplaatst

Technetium en Wolojoli, bedankt voor jullie reacties! Ik heb inmiddels gemerkt dat het heel simpel is, maar je moet het even weten hè!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...