regenboog2 Geplaatst 4 juni 2013 Geplaatst 4 juni 2013 www.openstreetmap.org of voor Nederland www.openstreetmap.nl
jefmen Geplaatst 4 juni 2013 Geplaatst 4 juni 2013 Waar kom je vandaan? Ik heb zelf de etrex 30. Je mag een keer mee lopen en kan je het uitproberen.
blondie_be Geplaatst 4 juni 2013 Auteur Geplaatst 4 juni 2013 Rotterdam, heb je zelf ook de open street maps erop staan?
jefmen Geplaatst 4 juni 2013 Geplaatst 4 juni 2013 Ooh ja ik kom zelf ook uit krimpen aan de lek. Zeg wanneer je een keer mee wilt lopen en ook waar.
blondie_be Geplaatst 9 juni 2013 Auteur Geplaatst 9 juni 2013 Inmiddels heb ik vanmorgen zelf een etrex 30 aangeschaft en ben op dit moment bezig met OSM
jefmen Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 Inmiddels heb ik vanmorgen zelf een etrex 30 aangeschaft en ben op dit moment bezig met OSM Oke mooi. ik hoop dat je er uitkomt. Zag dat je me ook gemaild had en heb je zelf ook maar terug gemaild en daar reageerde je niet op.
blondie_be Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Geplaatst 11 juni 2013 Sorry heb even mijn laptop niet meer aan gehad. Ik had nog een vraag. Ik heb gisteren opnieuw 'het park' gelopen met de etrex 30 Op de kaart ging deze perfect, maar het kompas wees nog vaak de verkeerde richting aan. Wat doe ik hier verkeerd mee?
jefmen Geplaatst 11 juni 2013 Geplaatst 11 juni 2013 Hoe staan je gps ingesteld? Ik zal vanavond even kijken hoe die van mij is ingesteld.
DanPan Geplaatst 11 juni 2013 Geplaatst 11 juni 2013 (bewerkt) Op de kaart ging deze perfect, maar het kompas wees nog vaak de verkeerde richting aan. Wat doe ik hier verkeerd mee? Kalibreer opnieuw je kompas. (nadat je lange afstanden hebt afglegd, je de batterijen hebt vervangen of in geval van temperatuurschommelingen) Hoe doe je dit? Selecteer Kompas > menu > Kalibreer kompas > Start > volg instructies op het scherm (zie handleiding p. 18) 11 juni 2013 bewerkt door DanPan
Aanbevolen berichten