ilianaopa Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Hoi cachers, Ik zit sinds een paar maanden met een probleem dat ik niet kan oplossen en stel hier nu mijn vraag: als ik ga cachen of wandelen met opgeladen route basecamp of mapsource en dit wil bekijken op garmin connect laat deze het afweten. Het wil niet meer uploaden naar garmin connect mijn activiteiten. Niets gaat! Er staat steeds hetzelfde op zoals "geen activiteiten gevonden" mijn tracks staan steeds op opslaan en niet tonen! Ik bezit een oregon 300 en heb nooit problemen gehad om up te loaden. Groetjes, Freddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Ziet BaseCamp je track wel? Dan kan je de track exporteren en handmatig in Connect uploaden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ilianaopa Geplaatst 1 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2013 Neen, BaseCamp ziet mijn opgeslagen track niet. Ben ik iets kwijt van software uit mijn gps, ik weet het niet meer. Niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Kijk eens in de instellingen van de tracklog: Stel in -> Tracks -> Tracklog. Weet je zeker dat deze op opnemen staat? Het lijkt er namelijk op dat dat niet gebeurt. En dan is er geen track om op te slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden