Spring naar bijdragen

Ongewenst Bewegend Beeld


de lepeltjes

Aanbevolen berichten

Sinds kort beweegt het beeld op de pagina geocaching.com/maps. Het gaat op en neer. In de adresbalk veranderen steeds twee getallen. Dit probleem heb ik zowel bij Chrome als bij explorer, op mijn laptop. Op mijn desktop heb ik dit probleem niet.

Ergens zit er dus iets niet goed op mijn laptop. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

is het vertalen van de pagina, in de browser, actief? Ik herken het gedrag in google chrome.
alle caches (de google maps ballonnen) worden vertaald. Zorg dat het domein geocaching.com niet meer vertaald wordt, als hier nog eens om gevraagd wordt.

 

in de browser instellingen, de geavanceerde opties openen en daar de instellingen voor vertalen van pagina's naar wens aanpassen. (screenshot toevoegen lukt hier niet zo snel).

 

Of als de vertaaloptie bovenin beschikbaar komt (niet op de maps pagina), de juiste optie kiezen (deze site niet vertalen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

is het vertalen van de pagina, in de browser, actief? Ik herken het gedrag in google chrome.

alle caches (de google maps ballonnen) worden vertaald. Zorg dat het domein geocaching.com niet meer vertaald wordt, als hier nog eens om gevraagd wordt.

 

in de browser instellingen, de geavanceerde opties openen en daar de instellingen voor vertalen van pagina's naar wens aanpassen. (screenshot toevoegen lukt hier niet zo snel).

 

Of als de vertaaloptie bovenin beschikbaar komt (niet op de maps pagina), de juiste optie kiezen (deze site niet vertalen).

ik ga het proberen. Maar heb het nog niet gevonden in de browser instellingen. Doe mijn best, in ieder geval bedankt voor je reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ik heb het advies opgevolgd, maar helaas werkt het bij mij niet. Kan iemand mij alsnog uit de brand helpen.

Ik gebruik Explorer 10 en Windows 7. Heb vertalen uit gezet, er stond alleen "woorden vertalen".

En op de inlogpagina heb ik op de knop "origineel" geklikt. Even is het beeld stil, maar als ik op uitzoomen klik begint het bewegen weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...