de witten Geplaatst 11 mei 2013 Geplaatst 11 mei 2013 hallo iedereen als ik een ,,pq,, wil inladen ,dan gebeurd dit blijkbaar wel maar als dit voltooid is dan komt op mijn scherm ,,nothing to display,, ipv een lijst met caches wat kan ik verkeerd gedaan hebben??????
Team Tabak Geplaatst 11 mei 2013 Geplaatst 11 mei 2013 (bewerkt) Als je GSAK gebruikt. moet je laten weten, waar het programma het gedownloade bestand kan vinden. Dat kun je instellen in GSAK en wel als volgt: Ga naar "File" en dan "Load GPX/LOC/ZIP file" Dan krijg je een mooi subscherm op je laptop/computer of wat dan ook. In het allerbovenste vakje laat je GSAK weten, waar je gedownloade bestand is: Bijv: D:\Downloads\*.zip De rest gewoon laten staan. De overige gegevens kun je altijd later nog naar wens aanpassen. Eerst maar eens kijken of het zo gaat werken. Handig is vervolgens om (via datzelfde scherm) de ingevoerde gegevens even op te slaan in een bestandje. Mochten de instellingen wijzigen, dan kun je de juiste gegevens weer snel naar voren halen. Succes! 11 mei 2013 bewerkt door Team Tabak
de witten Geplaatst 11 mei 2013 Auteur Geplaatst 11 mei 2013 geen enkele filter ingeschakeld vreemd, pq rechstreeks downloaden gaat niet maar eerst opslaan en dan inladen wel maar alvast bedankt ik kan verder grtz en we
Team Tabak Geplaatst 11 mei 2013 Geplaatst 11 mei 2013 Fijn, nu de regendepressie laten passeren en je kunt heerlijk op pad!!! Succes!
DanPan Geplaatst 11 mei 2013 Geplaatst 11 mei 2013 vreemd, pq rechstreeks downloaden gaat niet maar eerst opslaan en dan inladen wel Maak eens een nieuw token. GSAK > Geocaching.com access > Get another access token > Allow Access
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden