Gast CharlyE Geplaatst 7 juni 2002 Share Geplaatst 7 juni 2002 Op mijn site wil ik een banner van Geocaching Nederland laten verschijnen. Dit natuurlijk om deze Nederlandse Geocaching site te promoten. Is er al een officiele banner, zo ja, waar kan ik die vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco.1971 Geplaatst 7 juni 2002 Share Geplaatst 7 juni 2002 De Meest gebruikte banner is bovenstaand balkje met GEOCACHING erin... Die kan je gewoon als plaatje copieren en dan lnkje onder plakken..... :cool: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 8 juni 2002 Share Geplaatst 8 juni 2002 De Meest gebruikte banner is bovenstaand balkje met GEOCACHING erin...Die kan je gewoon als plaatje copieren en dan lnkje onder plakken..... :cool: Misschien ligt het aan mij, maar ik zie niets......... Of bedoel je het losse woord helemaal boven in de pagina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 8 juni 2002 Share Geplaatst 8 juni 2002 Op de Amerikaanse site staat e.e.a. over het gebruik van de geocaching logo's. Zie: http://www.geocaching.com/about/logousage.asp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 9 juni 2002 Share Geplaatst 9 juni 2002 Eehh... laat ik dan nog even opmerken dat er afspraken zijn gemaakt over het gebruik van deze logo's en het verwijzen naar de site.. je mag ze dus ook WEL linken naar www.geocaching.nl hoewel dat anders vermeld staat.... groetsen, Gimli :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast CharlyE Geplaatst 9 juni 2002 Share Geplaatst 9 juni 2002 Ok, bedankt voor de reacties. Inmiddels is de banner actief op mijn site en hij wijst naar de nederlandse geocaching site.. Wel een kleintje maar toch... Grtx, Charlye (My Webpage) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 10 juni 2002 Share Geplaatst 10 juni 2002 Ik zal eens even lekker gaan photoshoppen :-) groetsen, Gimli :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden