Gert-Jan Geplaatst 5 april 2013 Geplaatst 5 april 2013 Sinds een jaar cache ik met een 62s. Dat is tot op de dag van vandaag goed bevallen! Echter, toen ik vandaag de GPSr wilde gebruiken voor een cache, kreeg ik te zien dat ik niet in het Westland ben, maar dat ik aan het zwemmen ben in de buurt van Ghana! En wel op het coördinaat N 00 00.000 en E 000 00.000! Heel even pakt hij de kaart van 's Gravenzande en de plek waar ik dan ben, om vervolgens weer over te floepen naar de Golf Van Guinea bij Ghana. Gek is dat hij wel aangeeft dat een 'miswijzing' maar drie meter is. Ik heb hem al gereset naar de fabrieksinstellingen, maar ook dat heeft niet geholpen. Iemand al eens eerder met dit bijltje gehakt? Trouwens een beetje een warmer oord is niet erg, maar ik heb een bloedhekel aan zwemmen! Vriendelijke groeten en een fijn weekend! Gert-Jan (De Riempjes)
Martijn&Martine Geplaatst 5 april 2013 Geplaatst 5 april 2013 Misschien even resetten? Hier staat beschreven hoe je dat doet. Je moet je GPS hierna wel opnieuw instellen!
Gert-Jan Geplaatst 5 april 2013 Auteur Geplaatst 5 april 2013 Nou ben ik nooit zo van de 'Harde-Reset' maar ik heb de tip van 'Martijn&Martine' opgevolgd. Vanuit uitstand van de GPSr de 'enter- page- en aanknop' ingedrukt en bij het verschijnen van het 'Garmin-logo' de 'aanknop' losgelaten. Dan gekozen voor een 'reset'! Wat doet het mij een deugd dat ik weer op het droge ben en blijf! 'Martijn en Martine', hartelijk bedankt voor deze tip! Vriendelijke groeten, Gert-Jan (De Riempjes)
Aanbevolen berichten