kerstboompjes Geplaatst 9 januari 2013 Geplaatst 9 januari 2013 Zodra ik mijn Garmin vista Hcx aansluit op de computer vervaagt hetscherm en valt hij uit.(bij niet aansluiten op een computer werkt hijprima..)Ik heb al een nieuwe aansluitkabel gekocht;hetzelfde probleem.Aansluiten op een andere computer:hetzelfde probleem.De nieuwste driver geïnstalleerd;hetzelfde probleem. Na mail gestuurd te hebben naar het garmin helpcenter het advies voor een "harde"reset uitgeprobeerdt,maar dit helpt ook niet. Weet iemand een oplossing?
Duifjes Geplaatst 9 januari 2013 Geplaatst 9 januari 2013 Ik had het omgekeerde met een Oregon450, viel uit bij opstarten los van de PC. De oplossing was alle GPX files verwijderen, daarna starten en daarna de caches er weer op zetten.
kerstboompjes Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Geplaatst 1 februari 2013 Kun je de e-trex hcx ook open maken? (om te kijken of de usb aansluiting binnenin nog goed is) Zo ja,hoe? zonder al te veel schade!
JackHoe Geplaatst 2 februari 2013 Geplaatst 2 februari 2013 Iets soorgelijks heb ik gehad met mijnMap60 Csx. Daar was de oplossing het geheugenkaarthje leeg maken en opnieuw formatteren.
kerstboompjes Geplaatst 2 februari 2013 Auteur Geplaatst 2 februari 2013 Dit heb ik gelijk uitgeprobeerd,maar helaas... Toch bedankt voor de tip.
Aanbevolen berichten