leenheuvel Geplaatst 26 december 2012 Geplaatst 26 december 2012 Goeden middag. Na een tijdje met mijn Android te hebben gecached, heb ik heb afgelopen week een Colorado 300 aangeschaft. Tweede hands. Het apparaat werkt perfect, alleen zit ik met het volgende probleem. Als ik caches individueel van gc.com download zie ik ze wel als caches in de gps staan. Als ik nu een pq draai en ik wil die via de garmin-export macro naar mijn gps exporteren komen ze als waypoint op de gps en niet als cache. Weet iemand wat er fout gaat. ben er al een paar dagen mee aan het stoeien, maar kom er niet meer uit. Leen Ps Premium member en geregistreerde gsak.
alkie Geplaatst 26 december 2012 Geplaatst 26 december 2012 Ik doe het vanuit gsak met deze macro http://gsak.net/board/index.php?s=5c8559994d0d14c0e6c8b2992b2bbf70&showtopic=7745&st=20&&do=findComment&comment=176531 werkt prima.
Birdie.NL Geplaatst 26 december 2012 Geplaatst 26 december 2012 2 checks: - wellicht staan er zoveel caches op de gps dat de nieuwe niet meer worden toegevoegd. Je moet ze dus verwijderen. Dat kan via GPS > Waypoints sturen: Wis GPS voor verzending aanvinken (of handmatig via Windows Verkenner de map Garmin/Geocaches leegmaken) - stuur de waypoints als geocaches. Zowel in de GarminExport-macro als via GPS is er een optie die je aanvinkt
leenheuvel Geplaatst 27 december 2012 Auteur Geplaatst 27 december 2012 Het is gelukt. Via gps gaat het goed. Via de macro kom ik er nog niet uit, maar we stoeien nog even verder. waarschijnlijk staat er ergens nog een instelling verkeert. Alvast bedankt voor zover
Aanbevolen berichten