Spring naar bijdragen

Garmin Etrex Vista Hcx


kruijf

Aanbevolen berichten

Hierbij bied ik mijn Garmin etrex vista HCx aan wegens beëindigen van mijn hobby. Ik heb de doos en de factuur nog erbij, hij is van 26-04-2011 en is prima conditie.

Ik heb hem zelf dit jaar niet gebruikt.

 

De nieuw prijs wat ik er voor betaald heb is €195,- bij WayPoint, minimum prijs is €100,-

Het liefst verzend ik niet.

 

 

specs:

12-kanaals parallel GPS ontvanger, WAAS/EGNOS compatibelIngebouwde flat patch antennaAfmetingen: 10,8 x 5,6 x 3 cm (h*b*d)Scherm: 3,3 x 4,3 cm (b*h), 256-kleuren hoge resolutie reflectief TFT scherm (176 x 220 pixels) met achtergrond verlichtingGewicht: 159 gram incl. batterijen (niet inbegrepen)Sensoren (Vista Cx):

- Elektronisch kompas geeft nauwkeurige peiling aan tijdens stilstand

- Luchtdruk

hoogtemeter met automatische luchtdrukverloop weergaveMicro SD kaart uitsparing voor de opslag van optionele MapSource detailcartografieBatterijlevensduur tot 30 uur (Legend HCx), 20 uur (Vista HCx) bij nominaal gebruikEuropese basiskaart met automatische routering functionaliteit1000 gebruiker waypoints met naam en symbool; 20 omkeerbare routes met 50 punten per routePositieformaat weergave: Lengte/breedte, UTM, Loran TDs, Maidenhead, MGRS, Nederlands RD grid e.a.Hoorbaar ankeralarm, aankomstalarm, koersfout alarm, gevarenzone alarm en wekkerfunctieGrote cijfers optie voor geode afleesbaarheid, dubbele positie weergave modusTrip computer vermeldt o.a. tripteller, tijd gestopt, bewogen gemiddelde, totaal gemiddelde, max. snelheidAutomatische opslag

voor 10.000 tracklogpunten; opslag voor 20 tracks (met 500 punten elk)

voor gebruik in combinatie met de TracBack® functieIngebouwde tabellen met tijden voor jagen en vissen en zon en maan informatieVolledig compatibel met MapSource City Navigatos, BlueChartTM en MPC topo cartografieWaterdicht volgens IEC-529 (IPX7) norm (30 minuten onder water op 1 meter diep)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn oude email adres stond nog hier op het forum vermeld, dit heb ik nu veranderd.

Ik kan niet nagaan of er al een reactie is geweest via de mail nu, zo ja dan mijn excuses en de vraag de mail nogmaals te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...