Spring naar bijdragen

Garmin Communicator + Chrome


LeoCache

Aanbevolen berichten

Ik kan ineens geen connectie meer maken met de communicator van Garmin naar mijn Oregon vanaf Google Chrome om een cache over te hevelen. De communicator meldt dat die niet is geïnstalleerd, dus heb ik dat opnieuw gedaan. Na installatie geeft het installatieprogramma keurig mijn toestel weer, maar nog steeds kan in de opgeloste puzzel niet overzetten. Is er iets veranderd op GC.com waar Garmin nog niet op heeft ingespeeld?

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb 't nu ook nog ff via IE geprobeerd en die kwam met zo'n plug-in veiligheidsmelding die moest worden geaccepteerd. In IE werkt 't nu dus wel, maar ik wil het toch gewoon graag via mijn standaard browser (Chrome). Kan je in Chrome ook zo'n acceptatie opgeven? Toch raat dat het 'zomaar ineens' gebeurt... :crybaby:

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar er is net een nieuwe versie van de Communicator, 4.0.4. Bij mij werd er geen update-melding gemaakt en Chrome kan best wel moeilijk doen over plug-ins die niet up-to-date zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

StefandD, dank voor je reactie.

Ik heb vandaag de laatste versie gedownload en geïnstalleerd omdat Chrome me 'vertelde' (bij het aanklikken van de knop 'Send to my GPS') dat de plug-in niet aanwezig was. Dit helpt dus niets.

In mijn zoektocht naar een oplossing kwam ik op de volgende internet pagina (klik) waarmee je een IE-pagina in Chrome kan aanmaken. Hou je vast... Toen ik op het nieuwe icoontje klikte (nesteld zich rechts bovenin) werd de IE pagina in Chrome geopend en gaf mij als resultaat dat de Communicator plug-in correct was geïnstalleerd. Dit, terwijl Chrome zélf vindt dat het niet zo is.

 

Ik snap er geen fluit van waar dit nu ineens weer vandaan komt...

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...