Akela&Co Geplaatst 1 april 2004 Geplaatst 1 april 2004 Wie kan me helpen ? Ik heb een paar CD's met topografische kaarten die je het best met adobe photoshop kan downloaden. Eerst lukt me het prima om de kaartjes eruit te krijgen 1: 25.000, maar nu ineens lukt het voor geen meter meer. Het wordt allemaal te klein. Op de CD's staat de beschrijving dat je moet 28,35 % (via image size) moet verkleinen en dan met de crop tool moet knippen en printen maar. Ik snap er geen snars van waarom het nu niet meer leukt en een paar maanden gelden dus nog wel. Ik zal wel iets stoms doen, maar ik kom er niet op. Linda
thex Geplaatst 1 april 2004 Geplaatst 1 april 2004 Wie kan me helpen ? Ik heb een paar CD's met topografische kaarten die je het best met adobe photoshop kan downloaden. Eerst lukt me het prima om de kaartjes eruit te krijgen 1: 25.000, maar nu ineens lukt het voor geen meter meer. Het wordt allemaal te klein. Op de CD's staat de beschrijving dat je moet 28,35 % (via image size) moet verkleinen en dan met de crop tool moet knippen en printen maar. Ik snap er geen snars van waarom het nu niet meer leukt en een paar maanden gelden dus nog wel. Ik zal wel iets stoms doen, maar ik kom er niet op. Linda Is de weergave op het scherm klein, of op de printer. In eerste geval, voer enkele malen control-plus uit. Deze stand onthoud Adobe. Wellicht dat eerdere (onbedoelde acties met andere plaatjes) je nu een klein scherm heeft opgeleverd. Is de print te klein, dan is dat op zich vreemd. Voer 'Image - Canvas size' uit, en verhoog het aantal inches of centimeters tot A4 formaat.
Aanbevolen berichten