oggy Geplaatst 17 oktober 2012 Geplaatst 17 oktober 2012 Tot de recente firmware update had ik een jpg viewer op mijn 62s Ik maakte hier gebruik van om in het veld morse/braille etc etc te decoderen Echter na de recente firmware update lijkt dit verdwenen Kijk ik niet goed if is het echt weg ? Oggy
terp1234 Geplaatst 17 oktober 2012 Geplaatst 17 oktober 2012 Als ik op de Garmin-wiki kijk, schijnt alleen het icoontje verdwenen te zijn, maar kan weer actief worden gemaakt: Just checked my 62 series. The photo viewer was only removed from the menu page. Go to the menu page, press menu and enter change item order. Scroll to the very bottom and you should see “Add Page”. Press enter and you should be able to see and add the photo viewer. 1
oggy Geplaatst 17 oktober 2012 Auteur Geplaatst 17 oktober 2012 (bewerkt) Dank, heb de optie inderdaad kunnen terugkrijgen in het horizontale "rol/scroll" menu wachten op de volgende firmware update...dan zit het hopelijk weer in het main-menu Dank PS Garmin Wiki ?? web adres 17 oktober 2012 bewerkt door oggy
oggy Geplaatst 18 oktober 2012 Auteur Geplaatst 18 oktober 2012 Wederom dank ga me eens in deze website verdiepen Oggy
oggy Geplaatst 18 oktober 2012 Auteur Geplaatst 18 oktober 2012 Het blijkt dat als je de photo viewer eenmaal aan het rol menu heb toegevoegd en vervolgens weer verwijdert dat de photo viewer wel weer beschikbaar is in het main menu Toevoegen van Photo viewer aan het horizontale rol menu (mijn gps spreekt engels) main menu setup page sequence add page photo viewer quit quit Verwijderen van Photo viewer main menu setup page sequence photo viewer remove quit quit
Aanbevolen berichten