nofiets Geplaatst 7 oktober 2012 Geplaatst 7 oktober 2012 Ben sinds kort de trotse bezitter van een Garmin Montana 600 (voorheen gebruikte ik de etrex vistaHCX). Alle lof voor de MOntana. Ik loop echter tegen het probleem aan dat ik de caches niet kan verwijderen op het toestel zelf. Dus caches die ik gevonden heb staan in en lijst en ik zou die lijst graag verwijderen nadat ik de caches gelogd heb op geocaching.com. Kan iemand me helpen hoe ik dit in kan stellen. Alvast bedankt
geoside Geplaatst 7 oktober 2012 Geplaatst 7 oktober 2012 (bewerkt) Zal wel op dezelfde manier gedaan moeten worden als bij de andere Garmin apparaten. Aansluiten op de computer en op die manier de caches verwijderen. Ze staan in een map met de naam GPX. Of bedoel je het schonen van de lijst gevonden caches. Die kun je verwijderen door het bestand visits.txt te zoeken. Dit kan je verwijderen. Bij loggen van een cache wordt het opnieuw aangemaakt. Let wel op dat het om het tekstbestand gaat. 7 oktober 2012 bewerkt door geoside
Aanbevolen berichten