RandoLoup Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Geplaatst 4 oktober 2012 (bewerkt) In goed frans is het géocacheur of géocacheuse of géoplaceur (plaatser van een cache) en géotrouveur (vinder van een cache). Moldu's zijn de mensen die niet bekend zijn met geocaching. Een geocrasher is iemand die een cache niet vindt (DNF). Voor de rest zijn de meeste Engelse termen m.b.t. geocaching ook in Frankrijk gebruikelijk. de RandoLoup 4 oktober 2012 bewerkt door RandoLoup
gluppie Geplaatst 4 oktober 2012 Geplaatst 4 oktober 2012 hebben we het ineens over geoketsers??????? Wat moet ik mij daar dan wel niet bij voorstellen, uitgaande wat het woord ketser ( afgeleid van ketsen) hier bij ons betekent. ( of heb ik nu weer een dirty mind )
antarctica Geplaatst 4 oktober 2012 Geplaatst 4 oktober 2012 ( of heb ik nu weer een dirty mind ) Ja Antarctica
Marco de Klerk Geplaatst 5 oktober 2012 Geplaatst 5 oktober 2012 hebben we het ineens over geoketsers??????? Wat moet ik mij daar dan wel niet bij voorstellen, uitgaande wat het woord ketser ( afgeleid van ketsen) hier bij ons betekent. ( of heb ik nu weer een dirty mind ) A dirty mind is a joy forever!
Aanbevolen berichten