PeKa Geplaatst 1 april 2004 Share Geplaatst 1 april 2004 Vandaag is het magazine "Trip" uitgekomen... Het is een nieuw magazine over wandelen, fietsen, ... Op pagina 81 staat een artikel over geocaching waaraan PeKa meegeholpen heeft... Het is een plezant geschreven artikel... Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 april 2004 Share Geplaatst 1 april 2004 Is het ergens online te zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PeKa Geplaatst 1 april 2004 Auteur Share Geplaatst 1 april 2004 Momenteel nog niet, maar ze hebben me het artikel in pdf-formaat beloofd. Wanneer we het hebben, zal het op de .be-site komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PeKa Geplaatst 27 april 2004 Auteur Share Geplaatst 27 april 2004 We hebben het artikel in pdf-formaat gekregen en je kan het hier downloaden. Veel leesplezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rijenrakkers Geplaatst 27 april 2004 Share Geplaatst 27 april 2004 We hebben het artikel in pdf-formaat gekregen en je kan het hier downloaden. Veel leesplezier Hoi Peka, Leuk artikel! Als het straks maar niet te druk gaat worden met cachers, anders moeten er nog nummertjesautomaten bij de cache geplaats worden Groeten...Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PeKa Geplaatst 27 april 2004 Auteur Share Geplaatst 27 april 2004 zo een vaart zal het wel niet lopen, zeker he... maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Binkie Geplaatst 1 mei 2004 Share Geplaatst 1 mei 2004 Op een weekje tijd werd het artikel 126 maal gedownload. Ik zou toch al maar beginnen queue'en aan de nummertjesautomaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pallas Geplaatst 2 mei 2004 Share Geplaatst 2 mei 2004 @Binkie:ik denk dat het meevalt... deze topic is 205 keer gelezen, dus ruwweg iedereen die het artikel gedownload heeft, komt hier van het forum (tenminste, ik denk dat dat niet zo'n gekke stelling is). @ Peka: persoonlijk vond ik het een erg leuk artikel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Binkie Geplaatst 3 mei 2004 Share Geplaatst 3 mei 2004 Laten we het erop houden dat de interesse zowel uit Vlaanderen als Nederland komt, want het artikel werd ook aangekondigd op de Belgische site en het Belgische forum. Niet verwonderlijk, die interesse, want het is inderdaad een erg vlot geschreven artikel dat de achtergrondinformatie rond cachen, een paar leuke anecdotes en een verslagje van de gelopen cache op speelse wijze met elkaar combineert. Zo, dat levert vast weer een aantal extra downloads op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden