whoopy1970 Geplaatst 19 september 2012 Geplaatst 19 september 2012 Hoi Ik heb een Etrex 30 en als er een cache met aanwijzingen is dan kan je dat tijdens het loggen in een notitie/opmerking toevoegen. Maar hoe kan je die opmerking opnieuw bekijken achteraf op je toestel ? Het lukt natuurlijk wel door via de PC, de XML-file te openen maar dat kan toch niet de bedoeling zijn ? Graag hulp
De Haelder Geplaatst 19 september 2012 Geplaatst 19 september 2012 Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij gaat het alleen via de PC en niet op je etrex
regenboog2 Geplaatst 19 september 2012 Geplaatst 19 september 2012 Ik denk ook dat het alleen op de computer kan. Ik heb het nog even op mijn etrex 20 geprobeerd, maar zie geen andere mogelijkheid (weet natuurlijk ook niet alles). Ik heb ook niets op het www kunnen vinden. Misschien kan je je vraag op het forum van Garmin stellen (is wel Engels).
Fotogravinnetje Geplaatst 20 september 2012 Geplaatst 20 september 2012 Het is bedoeld om tijdens het loggen van de cache via internet eventuele opmerkingen terug te kunnen lezen. Dus je kunt de opmerkingen alleen via een computer teruglezen. Niet bedoeld dus voor aantekeningen die je onderweg nodig hebt
Aanbevolen berichten