Spring naar bijdragen

Gsak En Ms


Semmyb

Aanbevolen berichten

hallo een vraagje ...probeerde zojuist met GSAK onder " bestand-exporteren- mapsource bestand." een bestandje te sturen naar MS , maar krijg de melding dat MS de file niet meer kan lezen omdat het is samen gesteld met een andere versie van MS .

hoe is dit mogelijk ?? heb dit meerdere malen gebruikt....is er iets veranderd soms?

bvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gebruik je Mapsource versie 6xx en kies je bij de export ook versie 6 GDB?

 

Mapsource is toch Basecamp geworden? Ik denk dat je MS zal moeten updaten naar Basecamp...

 

Groet, Leo

Uit een ander draaje begrijp ik dat de poster een 60CS gebruikt, en dan heb je niks aan Basecamp, en kan je beter Mapsource blijven gebruiken (doe ik ook).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebruik je Mapsource versie 6xx en kies je bij de export ook versie 6 GDB?

 

Mapsource is toch Basecamp geworden? Ik denk dat je MS zal moeten updaten naar Basecamp...

 

Groet, Leo

Uit een ander draaje begrijp ik dat de poster een 60CS gebruikt, en dan heb je niks aan Basecamp, en kan je beter Mapsource blijven gebruiken (doe ik ook).

 

hej...waar kan ik dan ook de versie van de export instellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hej...waar kan ik dan ook de versie van de export instellen?

Op mijn scherm ongeveer 4 cm linksboven de "bliksem", zie http://www.gsak.net/v80/hs8200.htm

 

Oki heb het gevonden...

Ik heb MS versie 6.16.3, heb dus" MS versie " 6 ingesteld en in "categorie" heb ik van alles geprobeerd maar blijf steeds de melding krijgen dat MS deze file niet kan lezen ivm een ander versie!!! vreemd.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Ik gebruik ms 6.16.3 en gsak 8.1.1.122, en hier werkt alles prima.

Misschien kun je hier use defaults of gebruik standaard aanvinken.

Zo staat het bij mij ook ingesteld.

Succes

 

Marco

hej heb nu GSAK 8.1.1.122 geinstalleerd en nu werkt het wel...had nog ...121.hij download de caches naar een map die ik daarna kan openen in MS.

Blijf nog wel de melding krijgen van dat de versie niet hetzelfde is.

Kan ook niet de "categorie" instellen op de juiste...alleen maar van 0-10...

bewerkt door Team Fridhem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gewoon gebruik standaard aangevinkt, en dan staat er verder niets bij categorie.

Wel staat dan aangevinkt open bestand in mapsource wanneer het gemaakt is.

Dan gaat het vanzelf open

 

sorry dit werkt niet bij mij heb alles precies hetzelfde staan maar blijf de melding krijgen,opent ook niet vanzelf MS...krijg heel even het opstartscherm van MS te zien en dan verdwijnt het, en een zwart "DOS" schermpje!!!

bewerkt door Team Fridhem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer eens de GDB file gewoon te saven (uitvinken: open bestand in Mapsource...), dan Mapsource op te starten en de file te openen.

 

Als ik "uitvink: open bestand in MS en gebruik standaard" dan kan ik een file saven....zonder fout melding rolleyes.gif

Start dan MS op klik op "open" en ga naar de desbetreffende file met WP ,klik op deze ....en ze worden geopend in MS thumbup.gif

 

Nu gaat het goed...eindelijk....bedankt voor de hulp

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...