Spring naar bijdragen

Profiel Informatie


Bierbrouwer

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen.

In gsak kun je je profile maken van alle gevonden caches.

Nu heb ik het probleem dat er verschil zit tussen de gevonden caches en het aantal unieke cache.

Bierbrouwer heeft 383 geocaches gevonden waarvan 380 uniek zijn

Wie weet waar dat door komt en hoe los je dit op.

Bijvoorbaaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook ik heb een aantal caches dubbel in GSAK staan.

Bij eentje daarvan is mijn originele log na 4 maand door de CO verwijderd. Overigens heeft de CO in die periode meer dan 8 logjes verwijderd.

Vervolgens heb ik opnieuw een (gekuiste) log geschreven.

Maar daarna heeft onze voormalige reviewer Kruimeldief het volgende bericht geplaatst bij de cache:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

“”Alle found-it logjes die verwijderd zijn en waarvan de poster geen nieuwe terug heeft geplaatst, teruggehaald en gelocked. Zie nog 8 deleted found-it logjes maar de posters hebben een nieuwe, gekuizigde versie geplaatst.

 

Lijkt me niet de bedoeling dat als een cache werkelijk gevonden en gelogd is, het desbetreffende logje (en daarbij ook de found it) verwijderd wordt als het logje commentaar op de cache of de cacheomgeving bevat.

 

Als een geocache gevonden en ter plekke de logrol/het logboekje is gelogd, is het een found it en een found it tel alleen als er ook op de cachepagina gelogd is.

 

Als er kritiek in een logje staat op de cache/omgeving dan kan de eigenaar er iets aan doen door bijvoorbeeld de cacheplek op te ruimen.

 

Kruimeldief

Groundspeak Geocache Reviewer””

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ondanks dat er maar 1 log van mij bij de cache (GC20368) staat, ziet GSAK (en dus ook Groundspeak) de cache als zijnde 2x door mij gelogd.

Hoe kan ik dat corrigeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dat er maar 1 log van mij bij de cache (GC20368) staat, ziet GSAK (en dus ook Groundspeak) de cache als zijnde 2x door mij gelogd.

Hoe kan ik dat corrigeren?

Verwijder alle logs van die cache in GSAK en laadt ze opnieuw op.

 

Hoe:

1) Waypoint >> Delete a log... >> Select all >> Delete

2) Geocaching.com access >> Get recent logs >> current cache only >> OK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...