galecop1 Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Als er een nieuwe cache online komt, kan je daar dan een melding van krijgen? Ik lees dat bij andere geocachers maar weet niet waarom ik dat niet krijg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Ja dat kan. Als je premium member bent bij gc.com kun je hierzo een zogenaamde "notification" aanmaken waarmee je o.a. bij publicatie van nieuwe caches binnen een bepaalde cirkel rondom een zelf te kiezen punt automatisch een mail gestuurd krijgt. Greetz Bloodwoosj 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
galecop1 Geplaatst 17 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2012 Hartelijk dank voor je antwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
galecop1 Geplaatst 17 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2012 (bewerkt) Ik ben naar de link van "hierzo"gegaan en de gegevens ingevuld maar hij blijft dan "You need to select a point of origin" Wat doe ik fout? 17 augustus 2012 bewerkt door galecop1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Ergens in je lijstje wat je moet invullen staat (ik geloof de derde regel) "From what coordinates would you like to base this search?" Daar moet je de coordinaten invullen van het middelpunt van de notificatie-cirkel Heb je bij gc.com al je homecoords ooit in je profiel opgegeven, dan staat die vraag al ingevuld met je homecoords. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
galecop1 Geplaatst 17 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2012 Het is gelukt, dank voor je reactie's!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Graag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden