Lubbie Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 Ergens heb ik een fout gemaakt door twee keer een cache te loggen maar ik weet niet welke, waarschijnlijk gaat het om een oude cache die ik per abuis weer bezocht heb. Is er een mogelijkheid om eenvoudig te achterhalen om welke cache het gaat? Ik maak gebruik van GSAK, misschien is hier iets mogelijk? Je kunt je voorstellen dat ik geen zin heb om van al mijn gevonden caches alle logjes handmatig te bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 Je kunt in GSAK heel makkelijk het veldje Fcount toevoegen. Je kunt daar ook op sorteren of filteren... Vind je de bewuste cache dan nog niet dan moet je de myfounds pq een keer draaien en importeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lubbie Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2012 Dit was precies wat ik nodig had. Thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden