GeoBeo Geplaatst 22 juli 2012 Geplaatst 22 juli 2012 Na lang twijfelen heb ik besloten mijn Garmin MONTANA 650t te verkopen. Reden, overcompleet. Ik heb meerdere devices en had verwacht hier meer mee te gaan doen. Omdat hij meer stil ligt gaat hij dus weg in nieuwstaat! 16-8 heb ik hem een jaar in bezit. Doos en bon beschikbaar. Prijs: 450,- euro
GeoBeo Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Geplaatst 24 juli 2012 Niet dat ik er direct van af moet, maar omdat ik reacties kreeg dat hij aan de prijs is het volgende. De 650T is 100% in orde en 99.7% nieuw. Ik heb er in totaal 3 routes mee gelopen. Mijn aanschaf destijds was omdat ik hem ook in de auto wilde gaan gebruiken voor navigate. Omdat ik een auto met navigatie kreeg was dit niet meer nodig. Mijn nieuwe prijsvoorstel is deze. 400,- euro Deze prijs is bij afhalen in Den Bosch waar je hem ook werkend kunt bewonderen. Ps. Als je liever 100 tot 200 euro meer uitgeeft voor een exemplaar waarvan de sticker op de doos nog gesloten is be my guest.
Triskelle Geplaatst 24 juli 2012 Geplaatst 24 juli 2012 [...] Als je liever 100 tot 200 euro meer uitgeeft voor een exemplaar waarvan de sticker op de doos nog gesloten is be my guest. Die sticker is meer dan alleen een sticker, maar laat de markt zijn werk maar doen ...
GeoBeo Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Geplaatst 24 juli 2012 [...] Als je liever 100 tot 200 euro meer uitgeeft voor een exemplaar waarvan de sticker op de doos nog gesloten is be my guest. Die sticker is meer dan alleen een sticker, maar laat de markt zijn werk maar doen ... Die geeft inderdaad aan dat hij hagelnieuw is...
Aanbevolen berichten