Trujan Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Hallo Mijn vraag is: Hoe voegen we vrienden aan ons profiel toe? Ik heb wel een email verzonden naar diegene maar wat dan?
Odlaniger Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Zoals Herman Finkers zegt: vrienden? Dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
antarctica Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Serieus: als je mensen een mail hebt gestuurd met een uitnodiging om vrienden te worden, moeten ze dat volgens mij accepteren. Doen ze dat; dan ben je vrienden. Doen ze dat niet: even goede vrienden Antarctica
Trujan Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Geplaatst 14 juli 2012 Ja dat is zo. Krijg een mail van iemand die vriend wil worden maar er staat niets in van accepteren! Ja of nee. Dan kun je naar het profiel gaan van die persoon maar dan?
Bolle1961 Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Zoals Herman Finkers zegt: vrienden? Dat wens je je ergste vijand nog niet toe. Dan Youp van het Hek : Goeie vrienden, ik heb ze nooit gehad en zou ze nooit willen hebben. Ze staan op de meest ongelegen momenten aan de deur en roepen door de brievenbus : geeft niet, wij zijn het Volgens mij uit "Verlopen en verlaten"
Odlaniger Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Een vriend is een vriend omdat hij graag een vriend wil hebben.
de kikkers Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Neen! Een vriend is een vriend, omdat hij graag een vriend wil zijn, toch..............???????
hooningkorf Geplaatst 20 juli 2012 Geplaatst 20 juli 2012 Geen idee; ik heb geen vrienden. Antarctica En ik dan ?????
Odlaniger Geplaatst 21 juli 2012 Geplaatst 21 juli 2012 Beter één hulplijntje in je mobiel dan tien vrienden in de lucht.
de kikkers Geplaatst 21 juli 2012 Geplaatst 21 juli 2012 Vrienden maak je toch in een café? Of vergis ik misschien........... 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden