Spring naar bijdragen

Telefoon Versus Gps


olevany

Aanbevolen berichten

Als blijkt dat ik toch een GPS nodig heb, welke moet ik dan bestellen ?

Kijk ook eens naar de eTrex 10 / 20 / 30 serie

ben inmiddels teruggekomen van cachen met een telefoon. Wel af en toe handig. maar nooit zo fijn als met een gps. zeker nu ik heb ontdekt hoe ik pocket queries kan maken.

 

van de etrex-serie zou ik zeker de 10 of 20 niet aanraden. ik heb de etrex 20 en een elektronisch kompas ga je echt missen. Verder waren er meer kleine dingetjes die maakten dat ik hem bijna het raam uit wilde gooien.

ik heb nu de oregon 550. een hele stap duurder maar ozo fijn en gebruiksvriendelijk. mijn zoontje heeft ook een fietssteun gekregen en rijdt nu apetrots met zijn "eigen" gps {de overgebleven etrex} rond. dus we zijn een echte gps familie geworden. al pakt mijn man er graag nog wel zijn iphone bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Haha, ik ben niet van plan om met de iPhone de bergen in te trekken en daar te gaan cachen. Hoewel hij me ook in de Pyreneeën heeft geholpen bij het bepalen van de hoogte. Nu ik dat zo zeg, ... waarom ook eigenlijk niet ?

Maar voorlopig houd ik me bezig met het opzoeken van de traditionals in de omgeving van Haarlem. Voor de multicaches ga ik zeker alles zo goed mogelijk voorbereiden zonder daar de iPhone mee te belasten. En gaat dat niet meer zonder, dan komt er zeker een eerlijke echte gps :thumbup:

Ik geef mezelf een jaar, als de hobby/sport blijft hangen, dan ben ik ook bereid wat meer geld voor een duurder model neer te tellen. De Dakota 10 die ik had aangeschaft heb ik dezelfde dag nog kunnen terugbrengen en de iPhone gaat bij mij zeker niet het raam uit :no:

bewerkt door jacco2012
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...