Fotogravinnetje Geplaatst 15 juni 2012 Geplaatst 15 juni 2012 Garmin Communicator en 64-bit werkt (nog) niet goed samen. bastos, ik kan gewoon al gevonden caches op m'n etrex 30 zetten. Via m'n netbook met winxp (geen 64-bits besturingssysteem dus). Hij komt dan wel in m'n gps bij de Gevonden geocaches (te vinden via Waarheen - Geocaches - Menu - Toon gevonden). Of uiteraard via de verkenner in de map Garmin/GPX (ofwel in de gps zelf, ofwel op het sd-kaartje). Daar staat hij als GC3GEK8.GPX (Laatste cache die ik gedaan heb, had hem nog niet eerder in m'n gps geladen, maar coord handmatig ingevoerd voor het zoeken. Dat gaat sneller dan netbook op moeten starten Communicator plugin werkt niet onder linux)
Nuffie Geplaatst 16 juni 2012 Geplaatst 16 juni 2012 (bewerkt) Ik lees net elders in dit forum: "Ik vermoed dat je v4.0.1.0 gebruikt... Garmin heeft bevestigd dat er een bug zit in Garmin Communicator plug-in 4.0.1.0 voor Mac. Het probleem zal opgelost zijn in de volgende versie. Tijdelijke oplossing: Download en start deze beta versie, die het geocache transfer issue oplost. Via deze test pagina kan je de versie van de plug-in testen, moet v4.0.1.1. zijn." 16 juni 2012 bewerkt door Nuffie
MeHog Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Geplaatst 16 juni 2012 Het probleem is hoogstwaarschijnlijk inderdaad de Garmin Communicator plug-in 4.0.1.0 voor Mac Hoewel ik het liever niet gebruik, blijkt het via Windows wel te werken. Bedankt voor de tip!
Aanbevolen berichten