Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb een gpx bestand opgeslagen op mijn pc en die wil ik overzetten naar mijn Garmin Etrex Vista HCX met het programma EasyGPS. Wanneer ik het programma open, kan ik inderdaad de bewuste gpx file selecteren en die wordt ook geopend. Wanneer ik via Send bestanden ga overzetten kan ik alleen voor geocaches kiezen en zie ik in mijn GPS alleen de geocache verschijnen. Hoe kan ik die gpx file in mijn GPS openen en hoe zet ik het correct over?

bewerkt door BeeksePythagoras
Geplaatst

Staan er wel meer punten in dan alleen de geocaches? Ik heb het net even geprobeerd met een .gpx-bestand dat ik nog bij de hand had (1 geocache, 14 wp's) en daar kon ik gewoon netjes aangeven dat ik ook de wp's mee wilde sturen

Geplaatst

Vista HCx heeft geen optie voor paperless caching. Wil je toch een soort van, dan kun je dat beter via GSAK en een geschikte macro doen. Logs en hints worden dus niet getoond in jouw GPS

Geplaatst

Dan ben ik waarschijnlijk op het verkeerde been gezet. Ik wist inderdaad dat paperless caching niet kon, maar toen ik las dat EasyGPS gpx files over kon zetten naar de VistaHCX, dacht ik dat dat iets anders was. Niet dus. Dank je wel voor het antwoord.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...