Team Tabak Geplaatst 30 mei 2012 Geplaatst 30 mei 2012 Ook wel een leuke twist in dit draadje, laat ik nu iemand zijn die met regelmaat de hele route overslaat en al helemaal niet thuis uren achtereen pusseltjes zit op te lossen. Maar nooit een met afkortingen logt. Barny Dat is bekend en het is leuk, dat je er zélf al jarenlang voor uitkomt. Het is niet aan mij om er een waardeoordeel over te geven, maar dan vind ik wel, dat jijzelf ook enig begrip moet kunnen tonen voor iemand die zijn pennetje een keer is vergeten en dan met een foto wil loggen. Jou kennende (althans van dit forum) heb je dan vast wel een dozijn tips om de ongelukkige cacher alsnog te helpen om bij een volgende keer gewoon te kunnen loggen. Ik doel daarbij op lippenstift van zijn partner, een scherp voorwerp, waarmee gekrast kan worden, een in de buurt gevonden kalksteentje etc. etc...... Kom maar op met je anekdotes. Daar hebben we wat aan en daar kunnen we soms ook wel van genieten.... ;-)
barny Geplaatst 30 mei 2012 Geplaatst 30 mei 2012 Had ik al gedaan in een van de eerste postjes van dit draatje Wees eens creatief was het credo
Team Tabak Geplaatst 30 mei 2012 Geplaatst 30 mei 2012 Ik heb sterk de indruk, dat het bij jou niet aan creatief denken en handelen mankeert.... :-) Leuk!!!
hena Geplaatst 2 juni 2012 Geplaatst 2 juni 2012 Ik lach me de krampen. Wat een prachthobby is dit: niet kunnen loggen, en toch kunnen lachen. Uit een recent log (van mij): "Er zijn dingen die mensen van mijn leeftijd niet meer zouden moeten willen. Een ervan is in bomen klimmen; een andere is caches zoals deze willen 'graaien' en loggen. De plek is volkomen duidelijk en ook mooi gevonden, maar aangezien ik in mijn eentje was en niet het risico wilde lopen voorover de sloot in de duiken, heb ik besloten de cache maar te laten waar hij was. Je hoeft tenslotte niet álles te kunnen. Daarom log ik deze ook niet als 'Not found', maar liever als 'Not grabbed', en aangezien dat geen keuze-optie is, maak er er maar deze notitie van. Bedankt voor de puzzel en de cache."
Aanbevolen berichten