Spring naar bijdragen

Meerdere Databases Op Garmin?


MacDD

Aanbevolen berichten

Hoihoi.

 

Ik heb een dakota 20, maar deze vraag kan op gaan voor alle versies vanaf de dakota.

 

Ik wil eigenlijk 2 GPX-databases in mijn garmin hebben.

1 met alle caches die ik nog moet doen voor mijn 81 matrix en 1 met gewoon de caches die ik in mijn dakota zet.

Is dit mogelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik weet het niet zeker maar volgens mij komen ze dan door elkaar heen te staan. Je kunt misschien via GSAK de tweede database een naam meegeven die begint met een apart teken. Dan kun je ze wel uit elkaar houden en filteren op je Dakota. #denkik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt appart zichtbaar.

 

Ik zal een voorbeeld geven

 

Ik ga naar een event en gooi alle caches in een straal van 20 km rond dat event in mijn garmin.

Zeg een stuk of 800. Maar van die 800 zijn er 10 die ik nodig heb voor mijn matrix. Die wil ik dus appart kunnen zien. Nu geef ik aan ; zoe geocache en dan krijg ik de lange lijst, maar ik wil hem dan minder zien. ms. idd met een code ervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou in GSAK 2 underscores voor de naam van cache zetten en vervolgens naar je garmin sturen, met een unieke naam (bijv: DT.GPX).

Vervolgens kun je elke willekeurige andere database er naast zetten, uiteraard met hun eigen unieke naam.

Je kunt nu filteren op "__" en je hebt de DT's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou in GSAK 2 underscores voor de naam van cache zetten en vervolgens naar je garmin sturen, met een unieke naam (bijv: DT.GPX).

Vervolgens kun je elke willekeurige andere database er naast zetten, uiteraard met hun eigen unieke naam.

Je kunt nu filteren op "__" en je hebt de DT's.

Zoiets zal het dan wel worden. Bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...