Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Van de week mijn eerste nachtcache gelopen, dit is goed bevallen. Is er een speciale manier hoe je deze kunt selecteren op de zoekkaarten en kan iemand mij aan een lijstje helpen in Zuid-Oost Brabant?

Geplaatst (bewerkt)

BaJo houdt een openbare bookmark bij van nederlandse nachtcaches: http://www.geocachin...5c-6038828ccdfc (voor alternatieve nachtbookmarks klik hier)

Daarnaast kun je een pocket query maken waarbij je de specifieke symbolen voor een nachtcache selecteert "Recommened at night" en "Flashlight required". Als je die hebt laten verwerken, kun je via de Geocaching Maps kiezen voor Pocketquery - (kies je Nachtcache query) en op de kaart alles uitzoeken. NB. het attribuut "Nightcache" bestaat ook, maar wordt in de praktijk niet altijd gehanteerd.

Tenslotte kun je ook via GSAK op deze symbolen een filter maken (Set filter - Attributes).

Natuurlijk mag je ook naar Haarlem komen voor mijn eigen nachtcache Nachtuil (GC396AD). Dan kun je in de nabijheid ook nog I can see dead hamsters (GC1TAZ9) en De vloek van de FTF #1 (GC1ZR09) doen.

Veel zoekplezier gewenst.:thumbup:

bewerkt door Birdie.NL
  • 3 months later...
Geplaatst

Bij mij is de site www.nachtcaches.nl ook eentje waar ik een paar nachtcaches vandaan heb geplukt.. Ook de disabled caches staan hier met een kruis aangegeven. Je wordt gewoon doorverwezen naar gc.com waar je de beschrijving kan zien etc..

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...