Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zijn alle toestellen van garmin compatibel met mac? (ivm downloaden kaarten)

Ik heb trouwens pas geprobeerd om een osm kaart op mijn mac book pro te downloaden en dat ging niet.

Ben totale geocache beginner en zoek geschikte gps, vandaar

Geplaatst

Ligt eraan welke kaarten.

Voor de OSM World Routable zijn er zowel Mapsource / Basecamp installers, Mac kaarten en img die je zo op je GPS kan zetten

Voor de OFM Mapsource / Basecamp installer en .img die je ook zo op je GPS kan zetten

Basecamp is er behalve voor windows ook voor Mac ( was er eerder dan de windows uitvoering )

Geplaatst (bewerkt)

Ik werk al ongeveer sinds 1991 met een mac maar heb thuis een pc. Ik heb zelf problemen om op mijn mac caches vanaf internet te laden op mijn garmin map 60 csx. De computer geeft geen duidelijke foutmelding maar ik krijg ook niet de melding dat de overdracht geslaagd is. De bewuste cache en de bijbehorende waipoints staan dan niet in mijn gps. Als ik test of ik de laatste versie van de Garmin communicator plug in heb krijg ik de melding dat dat zo is en dat alles naar behoren werkt. Ik heb geen idee waarom het niet werkt. Het laden van caches naar mijn gps doe ik dus helaas via de pc. Kaarten laad ik ook m.b.v. Mapsource via de pc.

Volgens mij ligt het er niet aan dat de gps niet compatible zou zijn met een mac.

bewerkt door draculix
Geplaatst

Ik adviseer om geen MapSource meer te gebruiken maar direct over te stappen op BaseCamp. Ik heb geen enkel probleem om caches van de mac over te zetten naar de GPS.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...