mutse Geplaatst 6 april 2012 Geplaatst 6 april 2012 als ik mijn macro badgegen laat draaien en klik op de knop configure state badges komt er altijd Error=> Invalid form definition found. "Albania" form propety is invalid,ik heb de nieuwste macro van badgegen en ook nieuwste versie van gsak,hoe kan ik dat oplossen want ik kan nu geen landen meer ingeven waar ik geweest ben grtz glen
Birdie.NL Geplaatst 6 april 2012 Geplaatst 6 april 2012 @Mutse Ik krijg dezelfde foutmelding. Niet dat ik nu echt een nieuw land hoef toe te voegen. Anders loopt de macro gewoon correct. Ik heb de melding gepost op het GSAK forum, waar de maker KM.guy meestal snel op reageert http://gsak.net/board/index.php?showtopic=17930&st=1380entry160032 Dus even afwachten op zijn reactie. groetjes, Arjan
mutse Geplaatst 8 april 2012 Auteur Geplaatst 8 april 2012 ok bedankt voor de reactie,laat je iets weten als er verandering is,bv terug downloaden of iets anders grtz glen
The CEO Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 Het probleem is verholpen, alles werkt weer OK. Het is niet nodig om een nieuwe versie te downloaden, gewoon BadgeGen opnieuw runnen is voldoende.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden