The Travel Fairy Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Onlangs heb ik een topic gehad over hoe je de additionele informatie bij een cache kunt zien als je alleen een standaard GSP hebt. Zie : http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19444 Op basis van die topic heb ik een Archos Arnova Android tablet gekocht. Dit apparaat heeft een 7 inch scherm dat er prachtig uitziet en maakt soepel verbinding met internet. Natuurlijk gelijk geprobeerd om GDAK te installeren (want uitsluitend daarvoor heb ik deze tablet gekocht). Maar dat werkt niet, want ik krijg de volgende melding: "There are no Android phones associated with this account. Please sign in with a different account" Ik begrijp noch de eerste noch de tweede zin. Kan iemand mij hier op weg helpen? NB: ik krijg deze opmerking zowel wanneer ik GDAK wil installeren op mijn PC als op mijn Androiddtablet. Bij voorbaat dank The Travel Fairy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tyros Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Het antwoord vind je HIER. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden