jow@n Geplaatst 14 maart 2004 Geplaatst 14 maart 2004 Hallo, ik ben blontd en ik slaag er niet in om heel simpel een cache te downloaden! Als ik klik op"download waypoint file" dan wordt ik naar een pagina gestuurd waar ik een overeenkomst kan goedkeuren en waar ik hulpprogr's kan vinden, maar downloaden doet er niets! Hoe krijg ik dat voor elkaar? jow@n
Lex Geplaatst 14 maart 2004 Geplaatst 14 maart 2004 Weet je zeker dat je werkelijk 'Download Waypoint File' hebt aangeklikt en niet 'Read about waypoint downloads'? Overigens heb je wel een van de daar genoemde programma's, bijvoorbeeld EasyGPS, nodig om de .loc file te kunnen gebruiken. ++ Lex ++
jow@n Geplaatst 14 maart 2004 Auteur Geplaatst 14 maart 2004 dank voor jullie reacties! Ik ben ingelogd, ik heb EasyGPS al draaien op mn laptop, maar toch kan ik geen cache downloaden!! Bij jullie reacties was er geen die soelaas bood, meer svp!! Jow@n, die vanmiddag de Ballonzuil tocht in Venray liep met zn GPS
polleke Geplaatst 14 maart 2004 Geplaatst 14 maart 2004 Dat heb ik ook wel eens gehad. Een keer uit en weer inloggen was voor mij de oplossing.
DearHunter Geplaatst 14 maart 2004 Geplaatst 14 maart 2004 Het lukte mij vandaag ook met geen mogelijkheid. Ook niet na een keer uit loggen en weer in loggen. Voorheen had ik dit probleem ook, ik ging dan weer opnieuw naar de cache pagina en dan lukte het wel. Nu helpt dat helaas ook niet meer.
jow@n Geplaatst 14 maart 2004 Auteur Geplaatst 14 maart 2004 Polleke, that did it!! Thanx!! Uitloggen en opnieuw aanloggen is de goede oplossing. En nu snel wat caches zoeken en loggen, een leuk speeltje, zo'n GPS!!!! jow@n
Gast Sokolov Geplaatst 15 april 2004 Geplaatst 15 april 2004 Hallo allemaal Heb net een geko 201 gekocht voor m'n ouders en ik wil er alvast een aantal routes inzetten. Ik ben niet blond maar slaag er helaas ook niet in om een route te downloaden. Heb al geprobeerd opnieuw in te loggen maar ieder keer wordt de pagina getoond waar wordt uitgelegd hoe je een GPX/LOC file kan downloaden. Heeft iemand nog een goede tip? Never mind, het werkt nu.
Flappie2909 Geplaatst 30 april 2004 Geplaatst 30 april 2004 Ik had dat ook eerst maar was vergeten om de Groundspeak License Agreement te accepteren. Doe je dat en klik je daarna opnieuw op de link naar het LOC-file dan werkt 't goed. Succes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden