The Travel Fairy Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik heb een Garmin Etrex Legend HCX. Het downloaden naar mijn GPS van caches in Nederland, Belgie en Duitsland is geen probleem, maar wanneer ik een cache uit Frankrijk wil downnloaden werkt het niet. Althans: ik krijg wel de gebruikelijke melding, bijvoorbeeld "Geocache GC2EFNN.gpx saved successfully", maar de cache verschijnt niet in de lijst met caches of waypoints (wat wel gebeurt als ik een Nederlandse cache download). Ra-ra-ra, wat is hier aan de hand? Dit is mijn versie van Communicator Communicator Plugin is properly installed and up to date. Version: 3.0.1.0. Garmin GPS device is detected and communicating properly: eTrex Legend HCx Travel Fairy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 De cache ligt tever weg, en wordt daarom niet getoond op de etrex. Als je zoekt op naam, zul je zien dat ie er gewoon instaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Travel Fairy Geplaatst 17 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2012 Hallo Kalkendotters, Hartelijk dank voor dit snelle en prima antwoord! Ik heb op naam gezocht en dan staat hij er inderdaad keurig tussen. Je hebt zojuist ons bezoek aan Parijs gered ;-) Travel Fairy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden