BigBird Geplaatst 15 januari 2012 Geplaatst 15 januari 2012 Wegens aanschaf van nieuwer model te koop: Garmin GPSMap 60Csx 5 jaar gebruikt om 450 geocaches te vinden, werkt nog goed. Inclusief: - draagclip - USB kabel - fietshouder - Topo NL kaart op CD - Neopreen beschermtasje - 4 NiMH oplaadbare batterijen Op Marktplaats gezet voor bieden vanaf €150,-
TeamValge Geplaatst 16 januari 2012 Geplaatst 16 januari 2012 Wij zijn beginnende geacachers, we werken nu met een gps telefoon, dus we zijn op zoek naar iets anders. we bieden de gevraagde 150 euro. Team Valge (Gerard en Lodewijk)
TeamValge Geplaatst 25 januari 2012 Geplaatst 25 januari 2012 We hebben niets meer vernomen op onze reactie dus hebben we ondertussen maar elders een gps gekocht. Dus wat ons betreft einde verhaal.
Sebastiaan88 Geplaatst 2 februari 2012 Geplaatst 2 februari 2012 Hier nog een beginnende geocacher, Is de GPS nog te koop of niet? Ik heb namelijk interesse. Zelf heb ik nog niet een heel goed idee over hoe vaak ik hem ga gebruiken, een nieuwe kopen is dan een dure grap. In welke staat is de Garmin GPSmap 60CSx? Denk aan krassen op het display? Bas1988
v7c Geplaatst 2 februari 2012 Geplaatst 2 februari 2012 <knip>Op Marktplaats gezet voor bieden vanaf €150,- Hij staat er niet meer volgens mij. Er staan wel een paar andere.
Sebastiaan88 Geplaatst 2 februari 2012 Geplaatst 2 februari 2012 deze is gister te koop aangeboden.klik klopt, alleen die bike mount / fiets houder is voor mij best wel handig om te hebben, maar los komt er nog 30 euro bij. Vandaar dat deze mij wat meer aanspreekt. Het is sowieso de meest complete van de twee, als je tenminste kijkt naar de advertentie. Maar dat kan ik mis hebben als "newbie"
Aanbevolen berichten