Spring naar bijdragen

2De Event In Le Berry (Frankrijk)


moljaire

Aanbevolen berichten

Yep, het is weer zover. De geïmmigreerde Moljaire zet samen met een paar lokale geocachers terug zijn schouders onder het geocache-gebeuren in het centrum van Frankrijk, en lanceert het 2de Event van Le Berry, met als thema : GOUD :rolleyes: !!! Kijk maar op GC39MCH

Als periode werd gekozen voor het pinksterweekend van 26 tot 28 mei. Op aanvraag van heel wat buitenlanders, die graag onze streek willen verkennen, maar daarvoor een dag-event te beperkt vinden. We hebben er dus onmiddellijk een 3-daags event van gemaakt, YES ! (of beter: OUI !). Je mag rekenen op een 80-tal caches binnen het event, naast de reeds bestaande tientallen caches in de buurt. En er zal van alles wat zijn: traditionals, multis, letter-box-caches, mysteries en een CITO.

 

Logeren in onze streek is geen probleem: er zijn voldoende B&B's, hotels, gîtes en een camping. Op simpele aanvraag stuur ik graag een paar links door naar websites waar je kan gaan kijken.

Iemand nog vragen? Stuur ze maar door. En wees nu eens eerlijk: een pinkstervakantie vol geocache-plezier op amper een paar uurkes rijden, dat is toch ECHT VAKANTIE :lol: !!! See you all, folks.

 

Moljaire

Berry-géocacher

bewerkt door moljaire
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het idee is zeker leuk, maar allememaggies... 't is wel een klere eind... Voor mij 744 kilometer ofwel 7 uur en 37 minuten rijden (klikerdeklik). :eek: En da's mij toch wel iets teveel van het goede. :crybaby:

In elk geval veel plezier daar in midden midden Frankrijk (altijd mooi!!).

 

Groet, Leo

bewerkt door LeoCache
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...