Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

...even over een andere boeg... Ken je al je collega's héél goed mbt hun hobby's? Een Geo Cacher herken je niet zomaar als hij/zij op de werkplek is, dus zou het goed kunnen zijn dat misschien 1 van je collega's het spel al speelt. In dat geval is de hulp dus erg dicht bij. Even navragen zou je dan een hoop kopzorgen schelen... :yes:

Groet, Leo

Geplaatst

Om dezelfde reden (een bedrijfsuitje zonder budget) heb ik een samenwerkingscache in elkaar gezet. Voordeel is dat ik het GPS deel en het verstoppen super simpel kon houden. Enkel de vragen gingen over elkaar en het bedrijf. (Personeelszaken kan je dan op weg helpen. Dan verwacht niemand persoonlijke vragen). Hilariteit natuurlijk als je achter de 2e naam, zelfde geboorteplaats, etc komt. Tot slot een kistje met een certificaat voor iedereen.

Jammer dat je niet in de buurt woont, dan hielp ik je snel op weg. Als je je e-mail adres stuurt, kan ik wel de certificaten en de opzet toesturen. De certificaten en evt. vragen kun je ombouwen voor eigen gebruik.

P.s. ik waarschuw je alvast :lol1: . Wil je het echt goed doen, dan kost dit toch nog best veel werk.

Groet,

Jurgen

Geplaatst

Nog maar een mogelijkheid dan- schrijf een aantal geocachers uit de buurt (via deze site kan je dat redelijk achterhalen) aan of ze zin hebben om een middagje te helpen.

Verdeel je groep in vier ploegen van vijf personen (beter en leuker dan met 20 man om 1 GPS staan) en kijk of je aan elke groep een cacher kan koppelen. Vergeet het hele gebeuren met knetterende solexen en zoek een mooie wandelcache uit van een kilometer of 10 (ook met uitzoeken van een mooie cache kunnen lokale geocachers je ongetwijfeld helpen).

Starten met een kwartiertje er tussenin, na het vinden van de cache een al dan niet frisse dronk in een cafe en je middag is gemaakt.

Geplaatst (bewerkt)

Oow jongens, bedankt voor alle antwoorden! Jullie hebben me in ieder geval al een stuk wijzer gemaakt. Die solexen zijn ook uit het plan geschrapt. Dus het zal een wandeling worden en dan zal ik inderdaad wat navraag doen her en der. Ik ben iets te enthousiast begonnen met mijn ideeën zonder eerst na tevragen wat de kaders en het budget zijn... :-S Routes uitzetten met opdrachten is voor nu het beste plan. Het is tenslotte een TEAMBUILDING, samenwerken staat dan op nr. 1.

Ik moet eerst één en ander nog uitwerken. Zodra ik dat heb gedaan zal ik bij één van jullie vrijwilligers aankloppen! ;-)

Thanks!

bewerkt door Kaatjekoek
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...