maikenmaik Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Hallo Onlangs is onze cache "Maria Kapel Kaumeshoek" (GC31GBA) geript. De steen waar het onder lag was netjes terug geplaats. We vonden wel een geplastificeerd kaartje: Aan een kant een afbeelding van een smurf, en aan de andere kant een GC code van een cache in Steyn. De vorm van het kaartje is een puzel stukje. Het kaartje was netjes onder de steen gelegd. Heeft iemand een idee waar dit vanaf komt? Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Kleine correctie. De GC code is niet van een cache uit Steyn, maar van een (reeds ruim 2 jaar geleden gearchiveerde) cache in Stein. Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maikenmaik Geplaatst 12 december 2011 Auteur Share Geplaatst 12 december 2011 Ja die bedoel ik, sorry voor de typfout...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Het blijft een kwetsbaar spelletje. Als iemand (of een groepje mensen) besluit caches te rippen en de onderdelen achter te laten bij de volgende geripte cache ............ Het valt mij eigenlijk nog mee hoeveel caches geript worden. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Blijkbaar geen incident. Na het binnenhalen van mijn founds PQ zie ik dat er nog een cache is met dezelfde werkwijze. Zie deze hier: http://coord.info/GC2XFF9 Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Vreemd, een cacheripper die puzzelstukjes in geripte caches achterlaat. Kan geen toeval zijn. Introductie van een nieuwe cache, of een gefrustreerde die aandacht zoekt? Jammer van de slachtoffers! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maikenmaik Geplaatst 13 december 2011 Auteur Share Geplaatst 13 december 2011 Dat is wel heel apart, verzameld er iemand doosjes of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vikingprinsesje Geplaatst 17 december 2011 Share Geplaatst 17 december 2011 Hey Bloodwoosj, das inderdaad zo.... Vorige week vrijdag/ zaterdag nacht is de cache van ons die Bloodwoosj linke gestolen. Hier vond ik inderdaad bovenstaand kaartje in! ik heb de eigenaar van deze geripte cache maar gemaild. Met de grote vraag: waar komen die vandaan..... Zaten die in die cache? Is er een cache ripper? maar helaas antwoorden deze cachers niet. Momenteel ligt hier een nooddoosje om in de gaten te houden of ze terug komen... Van het doosje vind ik het wel jammer, maar het ergste nog van het logboekje... al die leuke berichtjes Gelukkig zat er geen coin of tb in... dat was nog erger geweest. Hebben we een nieuw mysterie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden