Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het rubber van mijn Garmin eTrex Legend Hcx was voor de tweede keer losgelaten. Tijdens een fietstocht met de gps op het stuur werd de lijm waarschijnlijk door de steeds zachter en liet het rubber los.

We hebben tijdelijk als "noodverband" schildersafplaktape gebruikt om alles bij elkaar te houden omdat we de gps nog niet konden missen ivm vakantie.

Kortgeleden hebben we de gps ter reparatie opgestuurd naar de leverancier (SportXL), na circa 3 weken kwam vandaag de postbode langs met een pakje. Wat schetst onze verbazing :huh: : een spiksplinter nieuwe Garmin eTrex Legend Hcx en helemaal voor niks

Ik geef hierbij de warme douche aan SportXL voor de perfecte afwikkeling van mijn klacht.

Geplaatst

Ik wil Redcoon ook aan deze warme douche toevoegen. 2(!) nieuwe GPS-en (eTrex Vista) in 3 jaar tijd! Inmiddels ben ik in het bezit van een Oregon 450, ook gekocht bij Redcoon, zonder loslatend rubber problemen.

Geplaatst (bewerkt)

Voor Futurumshop de zelfde warme douche!

Het betrof een Etrex Vista HCx. Gewoon een nieuwe gekregen.

bewerkt door keze
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb laatst contact gehad met Garmin Nederland, om een nieuw rubber te kopen. Er werd mij verteld dat dit niet mogelijk was evenmin als repareren. Kon wel een nieuwe Etrex met korting kopen en een jaar garantie. Heb toen ook geprobeerd om deze korting te krijgen op een Oregon, maar daar trapten ze niet in. Ik vermoed dat ze gewoon net zolang ze nog Etrex-en hebben deze omruilen als Garantie. De bedrijven gaan hier goed mee om en vindt de service super van Garmin

Heb inmiddels een Oregon en de Etrex zit standaard als back-up in mijn cache rugzak :D

bewerkt door handleiding
Geplaatst

Ik heb mijn etrex gewoon zelf gerepareerd met lijm die bij de Action gekocht is . Ik dacht dat die spuitbus (duits merk) enkele euro's kostte.

Er is hier een draadje van op dit forum , want dat heb ik zelf hiervoor gebruik en ik moet zeggen het heeft gewerkt.

Het heeft nog nooit zo goed vast gezeten

• 4 months later...
Geplaatst

Ook hier een warme douche voor Waypoint Moordrecht

Van de week ging het rubber van mijn eTrex Legend HCx los, nog geen jaar oud. Werd omgeruild voor een eTrex20.

De code van mijn Onroute Fietskaart werd keurig netjes over gezet naar de eTrex20

Goede service van Waypoint

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...