huntertjes Geplaatst 16 november 2011 Geplaatst 16 november 2011 Hallo, Ik heb een multi gemaakt nabij Smilde. Die moet even getest worden... Wie zou dit willen doen? De route is ong. 4,5 km. Ik hoop op een reactie, Groet, Team the Hunterjes
Sivota Geplaatst 16 november 2011 Geplaatst 16 november 2011 Had je dit topic gezien? Misschien kun je iemand van die lijst benaderen?
gluppie Geplaatst 17 november 2011 Geplaatst 17 november 2011 wanneer wil je dat er getest wordt? Wij zouden het wel willen doen, maar kunnen pas over twee of drie weken ( dit weekend volgeboekt en volgend weekend cachen in Duitsland)
annen44 Geplaatst 17 november 2011 Geplaatst 17 november 2011 (bewerkt) Hallo, Ik heb een multi gemaakt nabij Smilde. Die moet even getest worden... Wie zou dit willen doen? De route is ong. 4,5 km. Ik hoop op een reactie, Groet, Team the Hunterjes Hoi Wij hebben wel tijd om dit te doen. groet, Hahu38 zwarvers(apenstaartje)hotmail.com 17 november 2011 bewerkt door 't Hopbelletje om spam te voorkomen mail aangepast
Aanbevolen berichten