Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb een Cache aangemeld en het hele formulier correct ingevuld. Vervolges verschijnt de melding:

'Your listing has been saved. It will not be placed in the review queue until activated.'.

Betekent dat dat mijn Cache in de review gaat en na akkoord automatische wordt geactiveerd of moet ik daar nog iets voor doen? Kan niet vinden of er nu iet van mij verwacht wordt. Graag een suggestie of bevestiging!

Met dank.

Leendert

Geplaatst (bewerkt)

Om je cachelisting actief te maken moet je nog even een vinkje zetten bij de volgende regel:

Ja, deze pagina is actief (Vink deze optie uit als dit een nieuwe pagina is en je deze pagina wilt wijzigen voordat hij wordt bekeken door de reviewer) NB: Reviewers zien alleen actieve pagina's).

Of als je engels gebruikt:

Enable cache listing. It is ready for review. (If the listing is not yet ready to be reviewed, uncheck this box.) Note: Only 'Enabled' cache listings are visible to the reviewer.

bewerkt door De Haelder
Geplaatst

De checkbox zit inderdaad niet op de meest opvallende plek.

Als je op je cache pagina op de 'Edit-Listing' knop hebt gedrukt en je dus op de edit-pagina zit van je cache staat de checkbox onder de 'Coordinates'-box op die pagina.

Succes

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...