Spring naar bijdragen
  • 0

Oziexplorer; Wie helpt?

Vraag

Geplaatst

Ben op het moment met een cache bezig waar ik op het snijpunt van twee coordinaten moet zijn, en aangezien ik nieuw ben valt het me nog niet mee. Ook ben ik zeer benieuwd naar oziexplorder, hoe werkt dat in hemelsnaam. En ook zou ik graag mijn gps ontvanger door en door willen leren kennen, welke ervaren rot in het spel kan me iets leren. Woon in Emmen.

groeten iwan.

Team Traanbok.. ;)

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Ik hebuit  zeer betrouwbare, maniakale bron vernomen dat het Drenthe is, met een Haaaaaaa  B) 

Zijn het dan Drentenaren of Drenthenaren?  :yes:

Groetjes van  :beerchug:  :Pwat maakt het ook uit, alles dat niet uit Amsterdam komt is toch uit de klei getrokken of een boer

Mijn woordenboek geeft: een bewoner van Drenthe is een Drent.

Dus respectievelijk met en zonder h.

Als nieuwlichterij wordt Drenthenaar gegeven; mij klinkt dat echter vreemd in de oren, hoewel ik zelf een geboren Hagenaar ben.

En tenslotte, het is 'alles wat', niet 'alles dat', want 'alles' is een onbepaald voornaamwoord. :eek:

++ Lex ++

• 0
Geplaatst
En tenslotte, het is 'alles wat', niet 'alles dat', want 'alles' is een onbepaald voornaamwoord. :yes:

Die voorname woorden weten iets. Heb ook al nooit het verschil tussen kennen en kunnen geweten, dus wat en dat kan er ook nog wel bij. :beerchug: Of het moet een Amsterdamse afwijking zijn :P

Groet van Marja B)

• 0
Geplaatst

Jongens,dames,heren,meisjes blijf even on-topic dit draadje gaat toch over oziexplorder. :P

Wij proberen daar iets van te leren. B)

@ rovel

Ja. We maken er ook nog een voor Groningers. Misschien niet eens zo'n gek idee om het forum provinciaal op te splitsen

Is zeker geen gek idee ,het zou wel lekker rustig zijn op dat forum van de groningers :yes:

gr twinlife :beerchug:

• 0
Geplaatst
Ja. We maken er ook nog een voor Groningers. Misschien niet eens zo'n gek idee om het forum provinciaal op te splitsen

Dat gaat nog lang niet ver genoeg!

Je moet het forum zover opsplitsen dat er een aparte rubriek voor Spijkenaren (heet dat zo?) komt.:beerchug:

Die kun je dan helemaal in je eentje volschrijven. :P

++ Lex ++ die natuurlijk ook een speciale maltese afdeling op het nederlandse forum wil

• 0
Geplaatst
Je moet het forum zover opsplitsen dat er een aparte rubriek voor Spijkenaren (heet dat zo?) komt.

Naar mijn idee kan het eenvoudiger:

Spijk -> Spijker

Emmen -> Emmer

• 0
Geplaatst
Naar mijn idee kan het eenvoudiger:

Spijk -> Spijker

Emmen -> Emmer

assen ->asser

malta ->malteser (die wel lekker zijn) :P

Zo en nu gaan wij weer on-topic,anders word dit gel*l ook weer verplaatst naar lamballen :P

gr twinlife (spijk,spijkster,spijker,spijkenaren,groningen,groningers julie zijn gewoon jaloers :D )

• 0
Geplaatst

Ik kwam een boekje tegen waarin men zo bezig is geweest met het feit dat er een h in Drenthe moet dat de r vergeten is :unsure:

• 0
Geplaatst

Ik kwam een boekje tegen waarin men zo bezig is geweest met het feit dat er een h in Drenthe moet dat de r vergeten is :unsure:

Door wie is dit boekje geschreven een Drenth of een Drent of een Denth of een Dent? ;)

gr twinlife

• 0
Geplaatst

In het Ozi kun je heel gemakkelijk het snijpunt van twee cirkels berekenen:

Maak eerst de twee waypoints op de kaart aan:

* Ga met je muis op de waypoint staan en klik op de reachtermuisknop

* Ga naar properties

* Vul hier bij proximity distance de straal van de cirkel in (de afstand tot de cache)

* Doe dit zelfde bij de andere waypoint

* Ozi maakt nu twee cirkels en op het snijpunt van de cirkel vind je de cache

* Hier kun je weer een waypoint van maken en deze vervolgens in je GPS invoeren.

:unsure: Makkelijker kan bijna niet! Ik kan het en ik ben b.....!!!

Succes,

Nikki

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...