fkjkools Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 Is het mogelijk om meerdere caches tegelijk naar je GPS te zenden? Ik ga namelijk in een onbekende streek lopen maar weet de route nog niet. Ik wil tijdens die wandeling de caches aandoen die ik tegen kom. Weet nu alleen hoe ik ze een voor een over kan zetten op mijn Dakota20 met kaart
't Hopbelletje Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 Daar kunnen we heel kort op reageren ja gsak
eikenhofjes Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 Inderdaad. In dit soort gevallen is GSAK je beste vriend.
Tovenaartje Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 Ook zonder GSAK lukt het hoor. Het is alleen wel erg makkelijk als je PM bent, dan kun je van GC.com een hele lijst (PQ) downloaden en daarna naar je GPS zetten. Ik ben pas recent over op GSAK en daarvoor deed ik het altijd via Mapsource (PQ openen in Mapsource en dan alle wp's naar GPS).
fkjkools Geplaatst 10 november 2011 Auteur Geplaatst 10 november 2011 Bedankt Tovenaartje, Voor de tip met de PQ lijst. Dit was wat ik zocht. Ga ook nog eens GSAK binnenhalen. Gewoon uit nieuwsgierigheid
gluppie Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 ik heb ook een dakota 20, ben eigenlijk premium member geworden vanwege met name de PQ's. daarna ook GSAK binnen gehaald, en ondanks dat ik misschien slechts 10% van alle mogelijkheden van GSAK benut, ben ik zeer tevreden. Dus ik zeg doen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden