bert en yvonne Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 hallo een vraag, sinds een paar dagen merk ik dat ik geen nieuwe caches meer op de kaart zie hier in de buurt. maar ze zijn er wel. ik hoorde over een mooie cache in de duinen, dus ik wilde eens kijken maar kon hem nergens vinden. dus via de vrienden bij hun caches zitten zoeken en toen wel gevonden. en nu zit ik even te kijken op de site, zie ik bij toeval een nieuwe cach "historisch rondje uitgeest", maar ook die staat niet op de kaart. zo kunnen er natuurlijk meer zijn, maar hoe kan dat??
Bloodwoosj Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 Zie hiero bijvoorbeeld Greetz Bloodwoosj
bert en yvonne Geplaatst 8 november 2011 Auteur Geplaatst 8 november 2011 bedankt voor de linkjes, maar hier kuunen we (nog) niets mee. het gaat nl om meerdere caches van andere die niet op de kaart komen. we gaan het verder uitpuzzelen, bedankt voor de info
Phoenix-night Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 Ik bedoelde met de linkjes: de hele boel ligt plat. Functionaliteit van deze site wordt niet meer bijgewerkt op dit moment. Dus ook het kaartje met nieuwe caches wordt niet bijgewerkt. Hopelijk komt het ooit allemaal terug. PN
Bloodwoosj Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 (bewerkt) @bert en yvonne Klopt helemaal, maar de verklaring is echt te vinden in genoemde topics. Bij deze nogmaals vriendelijk de vraag aan het team om een uitleg op de statistieken, geo-dor, dhz en kaartenpagina te zetten. Of anders die functionaliteit gewoon (tijdelijk) weg te halen. Ik heb het gevoel dat ik momenteel in een winkel rondloop waar het personeel denkt dat de aanwezige gasten/klanten uitleggen waarom ze zelf zo onzichtbaar in de personeelskantine zitten. Greetz Bloodwoosj. 8 november 2011 bewerkt door Bloodwoosj
bert en yvonne Geplaatst 8 november 2011 Auteur Geplaatst 8 november 2011 aha op die manier, bedankt voor de reaktie en het is te hopen dat het inderdaad dan allemaal weer gaat werken,
't Hopbelletje Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 @ Bloodwoosj Er is al in een aantal tp een reactie geplaatst dat er aan gewerkt wordt Helaas heeft al het oponthoud voornamelijk te maken met scripts die bij iedere verandering van .com aangepast moeten worden. Doordat er jaren geplak is in bestaande scripts zullen deze opnieuw geschreven moeten worden voor een betere functionaliteit. Dit heeft niets te maken met dat het oude team weg is. Maar eerder dat verouderde scripts nooit zijn herschreven.
Bloodwoosj Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 Ik vraag niet waarom het niet gemaakt wordt/is. Ik vraag alleen maar om een paar regels uitleg op de genoemde pagina's als service naar de steeds groter wordende schare vragers die niet snappen wat er aan de hand is en waarvan je niet kunt verlangen dat ze het forum uitspitten op zoek naar antwoorden op iets dat vanuit de site nog steeds als ogenschijnlijk functionerend aangeboden wordt maar al enige tijd niet meer functioneert. Ik snap ook best dat veranderingen niet van vandaag op morgen gefixed zijn. Maar drie of vier regels toelichting op de niet functionerende pagina's is toch geen gekke vraag. Toen een deel van het team opstapte cq eruit gezet werd was binnen een dag de lijst met teamleden bijgewerkt. Dat was kennelijk wel belangrijk genoeg. Maar een paar regels uitleg naar je bezoekers toe dat iets wat je bood en in de toekomst blijkbaar wil blijven bieden niet werkt is kennelijk teveel gevraagd? Jammer, jammer, jammer. Om nog even op de vergelijking met de winkel terug te komen. Als daar een artikel geprijsd staat voor 2 euro en door de kassa 3 euro aangeslagen wordt en de filiaalmanager zegt dat het artikel niet voor 2 maar voor 3 euro de deur uit gaat, vind je het dan gek dat na enkele weken klanten zich gaan beklagen over het feit dat die sticker van 2 euro nog steeds op de schappen hangt? Greetz Bloodwoosj
wolojoli Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 Het lijkt er op dat andere scriptjes voorrang hebben... 2
Aanbevolen berichten